Flexkom Ramazan Promosyonları ve Yeni Aksiyomlar

           Flexkom Ramazan Promosyonları ve Yeni Aksiyomlar

 

Merhaba

Flexkom ile ilgili bütün yazıların bulunduğu sayfaya şuradan ulaşabilirsin. Bu yazıda Flexkom'un distribitörlere sunduğu yeni fırsatlardan bahsedeceğim.

31.07.2011 tarihinde 23.00'da Cengiz Ehliz'in yaptığı sunumda yeni kararlar alındı. Ve gerçekten bilinmeyen birçok konu hakkında açıklama yaptı. Ben kendi adıma şunu söyliyeyim Cengiz Ehliz anlattıkça iyiki Flexkom'a katılmışım diyorum. Herneyse bu toplantıda anlattığı Flexkom ramazan promasyonları ve yeni aksiyomlar hakkında seni bilgilendireceğim.

İlk olarak Flexkom ramazan promasyonlarından başlayayım. ilk promasyon ramazanRamazan Davulcusu Karikatür ile birlikte Flexkom başlangıç aksiyomları herkes için sıfırlandı. Yani bu aksiyomları ramazan ayı boyunca başarırsan Flexkom sana hakkettiğin parayı ödüyor. Ve sadece bu da değil bu bonusları 10 kere yaparsan 10 kez kazanırsın. Normalde herkese bir kere verilen bu ramazanda bol bol kullanabilirsin.

İkinci promosyon olarak TC ve CC aksiyomları illerdeki kotalar dolana kadar uzatıldı. Yani TC ve CC'lik promosyonundan yararlanma fırsatın devam ediyor. Ama elini çabuk tutmanda fayda var.

üçüncü promosyon İstanbul'lu arkadaşları ilgilendiriyor. İstanbul'da TC sayısı 30 adet daha arttırıldı. Bu sadece İstanbul'a özel bir durum. Bildiğin gibi İstanbul tek başına devlet olabilecek kadar büyük. Distribitör arkadaşlar bunu anlamış olacaklar ki verilen karara tepki göstermediler. Aklımda kalan promosyon bu. unutmuş olduğum olabilir. Aklıma gelirse sonradan ilave ederim.

Şimdi Flexkom'un yeni aksiyomlarından bahsedeyim.

Flexkom'un ilk yeni aksiyomu distribitör her bağladığı kobi için distribitörün Flexkom üyeliği bir ay daha uzatılacak.

İkinci aksiyom ise bir distribitör 50 kobi bağladığında 65.000 TL para kazanacak. Bence güzel bir fırsat. İlk başlarda insanlar bilmediği için zorlanabilirsin. Ama sistem tanındıkça insanlar ayağına kadar gelip benide al diyecek.

Üçüncü aksiyom SD pozisyonuna gelen arkadaşlara Flexkom World Team(Dünya Takımı)katılma şansı verilecek. Böylece Flexkom Dünya pazarında da gelir alma hakkına sahip olmuş olacaksın. Benim görüşüm SD pozisyonun gelen insanın hayatı bir daha eskisi gibi olamayacak.

Dördüncü aksiyom sanırım Flexkom'un ilk yılında geçerli olan bir aksiyom. Bu aksiyomda ND pozisyonuna yükselen bir distribitör Flexkom yönetim kuruluna katılmaya hak kazanıyor. Gerçekten çok büyük bir imkan.

Beşinci aksiyomda ise Flexkom Küba'daki yönetim kurulu toplantısına katılma hakkı ve Küba'da eşsiz bir tatil fırsatı bulunmaktadır.
 

Altıncı aksiyom PT pozisyonundaki insanları ilgilendiriyor. Bu aksiyomda PT pozisyonundaki arkadaşlar Flexkom'un reklamlarından gelen distribitörlerden pay alıcak. Zaten PT pozisyonuna gelen insanlarda aktiflik şartı kalkıyor. Birde reklamlardan gelen distribitörler ile çalışmadan organizasyonu büyüyecek. Çok büyük imkan gerçekten.

Yedinci aksiyom ise gine PT pozisyonunu ilgilendiriyor. Flexkom PT pozisyonuna gelmiş distribitörlere 250.000 TL fiyatındaki Range Rover hediye ediyor. Ve 100.000 TL nakit para hediye. Gerçekten güzel bir imkan. Allah nasip ederse PT olup bir Range Rover'i kazanmak istiyorum. Aksiyomalar böyle unuttuğum olabilir aklıma geldiğinde düzelteceğim..

 

Yazıyla ilgili kelimeler: flexkom world team, flexkom ramazan promosyonları, flexkom yeni aksiyomlar,flexkom aksiyomlar,flexkom range rover

Bir önceki yazımız olan Flexkom CC ve TC Aksiyomları başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

One Response to Flexkom Ramazan Promosyonları ve Yeni Aksiyomlar

  1. Leyla

    Flekom dünya takımına girmek lazım güzelmiş. Bende sizin grupla katılmak istiyorum . İletişime geçicem sizinle…

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.